do you like it ?

Sunday, 16 December 2012

form3 , PMR , chaiyok !


Assalammualaikum warahmatullah
update-2 !

al maklumlah . sibuk study - stado . tahun depan dah tingkatan tiga . rasa sekejap je masa berlalu . bagaikan roda yang tiada had lajunya . op , terlebih sudah . bila dah tingkatan tiga , opkos la PMR pulak menanti kami batch 98 . batch last ambil PMR . kena buktikan kami boleh yo ! .

result PAT pung . erghh . kena marah dengan along . teruk la juga daripada sebelum ni . iktibar2 . jadikanlah hari esok lagi baik daripada semalam . amiinnn . nak bagi tau ke ? . tak pe la , kita kongsi2 ye . three'a'four'b'two'c' . dapat baca? . tulah result nye . teruk tak ? . not better for me .

apa yang penting ! . masa bukan menanti kita , tapi kita yang mengejar nya . so , masih ada masa untuk kita berusaha lagi ! yes , tahun depan . that time we must concentrate to our leason . focus2 . tadi post kat facebook .



wowowo . rindu sama SAMSMEL THE BEST . PMR waiting batch 98 . in sha Allah , we will do the best . aminnnn . ^_^



kita study manyak2 ye . jangan main2 . — with Ain Farissa Radzi.

yes , itu semangat namanya . berkobar-kobar gitu . doakan lah kami berjaya . amin . and the important ONE , jangan nak pikir selain belajar . anis,anis . jangan nak berangan manyak sangat . 

but , apa kes ? kelengkapan sekolah tak beli lagi . hoho . beli la nak beli ni . takpetakpe . biarkan dulu . yang penting usaha,usaha . 


hype , hampir trlupa . semalam aku ada jahit baju . cantik Kot . lala . bile-2 nanti aku post . nantikan kemunculannya . baju blouse je . kreativiti sendiri . in sha Allah , nice look . nice see . and nice wear it ! 


#sampaikan olehmu . walaupun one sentence . 



Jaga hubungan dengan manusia. Kerana dengan itu kamu akan merdeka. Merdeka di sini bermaksud kamu tidak membenci manusia dan manusia tidak membenci kamu.

#be happy when people not hate you !
#di tanah perkuburan 

2 comments:

  1. salam..done follow u.. c me back ya:)thanks
    http://yieweezer5915.blogspot.com/

    ReplyDelete

0 bagi senyum ^^