do you like it ?

Thursday, 15 November 2012

rindu serindu-rindu nya =)


bismillahirrahmanirrahim 

assalammualaikum .. jawab jangan tak jawab . wajib tau . huhu
alamak , dah seminggu berlalu . SAMSMEL tetap di hati . terkenang dengan cikgu - cikgu , kengkawang acik cleaner , kopok lekor kantin , masakan DM .. banyak jugak aku rindu ni . ape kes ? 

kes RINDU la . haishhh . tu pun tak tau lagi . hehe .


with Cikgu Suwaibah .. cikgu math practical kami .. cun ?  cikgu sapa la katakan . =.='
hoho 

subhanallah ! merah bebenor. hehe itulah kami . sentiasa hot . keh3. form 2 teratak SAMSMEL. kadang-kadang baik , kadang-kadang nakal , nak senang cakap , always BAIK la .. ^^ . kan2?
bab bab berposing ni , we the winner ! yeh yeh yeh . hehe . awesome , gorgeous , sume la . insyaALLAH ukhwah ini diteguhkan , iman dimantapkan , tunjukkan lah kami SIRATHOL MUSTAQIM , YA ALLAH. 

*sekadar hiasan 

adodoiii. gambar acik kantin x de pulak . hehe . takpe2 . 




masa daerah.kak shiro conduct. hehe

tidak lupa juga . cikgu Ezura yang semangat mengajar kami . 

kadet bomba , wohooo. rindu lah memori indah bersama . kawad sama2. tak kesah panas ke hujan renyai2 ke. tetap kawad . kami tetap bersama,kami buddyz tak kan terpisah . hoho . tapi Allah jua yang memisahkan kita. so? kita kenalah redha. kerana pasti ada kebaikan yang terselit di situ . hehe rindu . dengan berkat Allah . kami dapat sampai ke perngkat negeri mewakili daerah Sepang . no 6 pun jadilah kan . insyaAllah thun depan kami buat betul2 . walaupun thun depan  PMR . ya Allah , seram2 . 

visi sekolah pulak : CEMERLANG MENJELANG 2013 

ya Allah , tolonglah kami untuk mencapai visi sekolah kami . amiinnnn ~

miss so much
tahun ni ramai yang meninggal kami untuk selama-lamanya.

arwah embah . dalam gambar ni , arwah sorang je yang senyum . rindu embah ! . embah la yang paling rapat ngan aku kat kampung . tetapi pemergiannya kita tak boleh nak halang . kerana "kullu nafsin za i qatulmaut" setiap yang bernyawa akan merasai mati . renung2kan .

ingat lagi masu tu kat sekolah , tengah hepi2 ni. sebab orang first sampai Dewan Makan . tetiba ayah datang , cakap embah meninggal . hurm , terus aku pergi dorm . siap2 balik kampung . menangis ? ofkos la . hati lembut . senang nangis . 

 
arwah guru besar  SK Bangi . terlibat dalm kemalangan . arwah rapat sangat dengan ibu . tegas tapi baik . 

dan pakngah turut meninggalkan kami untuk selama-lamanya. boleh dikatakan rapat ngan adik kecik aku . 

sedekahkanlah mereka ALFATIHAH. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman
amiiinnn~

sampai sini je ye . next time kita jumpa . ape pun , setiap manusia pasti akan merasai mati . alamak ibu dah panggil,nak pergi lunch ni. hehe
Assalammualaikum











1 comment:

0 bagi senyum ^^