do you like it ?

Sunday 28 October 2012

aku sayang QASIDAH =)


Assalammualaikum

dah lama aku tak update blog yang boleh dikatakan comel ni .perasan sikit.dah lama tak puji diri sendiri la katakan. 

AKU SAYANG QASIDAH!

yes! itulah yang aku nak share dengan korang. macam mana aku boleh tertarik menarik memang debom dengan QASIDAH ni ye? ha . adalah . haish . tak elok  kalau tak share . kan? . SHARING IS CARING lorhhh~ . nak tahu? . x nak tau . boleh tekan pangkah kat atas tu. hehe . sebenarnya aku dah lama dengar QASIDAH ni. tapi x tau la pulok nasyid2 tu QASIDAH. al maklumlah masih kecil molek lagi masa tu. apa yang aku tau?. first time aku tau QASIDAH tu, masa ustazah kat sekolah dok cakap suka QASIDAH. so , aku apa lagi . balik umah, search ATOK GOOGLE . QASIDAH . hoho , rupanya banyak QASIDAH ni. tapi ada yang membuatkan jatuh CIN..CIN..CINTA sangat kat QASIDAH tu.. hehe.. aku tau tu pon, masa MALAM SERAKAN PELANGI ada adik2 form1 nasyid QASIDAH tu.. YA ALLAH mengamcam hati aku , masa tu. suara dah lah enak didengar x menyesal sapa yang ada masa tu. nak tahu siapa? x perlu. tapi ada satu yang amat aku suka . 



yang ini aku suka sesangat! tajuk nya : 

Solatun Bissalamil Mubin

cer korang klik kat video tu , n then hear that. ofcourse korang sume suka. insyaAllah =)

alang-alang korang dok buka video tu. mah sekali kita karaokeee , jom! 

liriknya

Sholatun bisalamil mubin…linugthotit ta’yii ni ya ghoroomii)6X

Nabiyyuna kaana ashlattak wiini….min ‘ahdi kun fayakuunu yaa ghoroomii(2X)

back to *(2X)

Ayaman ja’ana khakkon nadhiiri…mughiitsan musbilan subularoshaadi(2X)

back to *(2X)

Allah Ya Allah Ya Allah Ya Allah (4X)

Rosulullahiyaa dhowiil jabiini… wayaamanja’abil khakkil mubiin(2X)

back to *(2X)

Sholatulam tazal tutlaa ngalaika…kami’ thorin nasiim tuhdaa ilaika (2X)

back to * (2X)

harap korang enjoy ya. dapat tambah pahala korang ari ni =) . ni cadangan aku. apa kata time wedding korang x payah buat karok2. kita pasang QASIDAH je. awesome?. baru tenang sikit wedding masa tu. macam wedding irma hasmie tu.
#p/s:he? dah berangan nak kawin.lololo (O.o)
sebenarnya banyak lagi QASIDAH ni. nah aku bagi sikit la ye =) 


Qasidah Burdah

banyak lagi . nak senang cite klik sini . search QASIDAH . okai? . ayat zaman sekarang. polek2 sumo ea.

ni nak share sikit gambar yang menJELESkan korang (maybe?) haha.


aku amik gambar ni sebab putih kan aku?

ni dekat lampu yang menyinari wajahku . walaweh~

aku berdoa dengan penuh kekhusyukan dengan berlatarkan background yang cukup indah.

itulah serba sedikit gambar masa MALAM SERAKAN PELANGI.boleh dikategorikan kami ni puteri UMNO la. hoho . merah menyaloo bak kato minangkabau.

sampai disini sahaja SHARING IS CARING kita. bila-bila masa nanti , jumpa lagi. insyaAllah =). 

doakan aku berjaya dalam PAT(peperiksaan akhir tahun)  ni ya. 
AMIINNNN
                                                                                                                         

No comments:

Post a Comment

0 bagi senyum ^^