do you like it ?

Saturday, 18 August 2012

Kesalahan KITA di HARI RAYA =)


assalammualaikum
 


sempena hari raya ni.
nak SHARE IS CARING sikit 
pasal pa noh?
pasal RAYA lorhh..
mehmehsini
dekat sikit muka tu dengan screen
ok , jelas?
woh!
MANTOP ADEK2 KU SEKALIAN.

gurau kasor nampok nya aihhhh..
sorry2!

ni cek nak bagi ENOUNCEMENT!
alang-alang hang pa dok ceria sana sini..
dum dam dum dam bunyi mercun.
meh sini TAZKIRAH sikit diri kita noh.

kalau boleh ajaq sedara mara dok depang komputer or laptop mu.
baca sekali..eh x..tengok sekali video ni..
sekali pon jadi la..
nak banyak kali?
PUNG bolehh

Kesalahan kita  di hari raya
sama ada sedar apapun tidak
meh kito layannn~


hehe. dah tengok?..syiokk kann.. 

rajin rajin kan lah tangan untuk share

"berpesan-pesan kepada kebenaran dan berpesan-pesan kepada kesabaran"
opsops
lupa...SAYA MAHU MINTA MAAF ZAHIR DAN BATIN
harap di maafinn ya.
semora kita berjumpa lagi pada bulan RAMADHAN akan datang!
(^_^)

No comments:

Post a Comment

0 bagi senyum ^^