do you like it ?

Wednesday, 27 March 2013

dia 5A ? akuuu ??


Assalammualaikum !

apa khabar ? sihat ? semoga anda semua sihat belaka . ana pun baru sihat ni . demam yang mencatat SEJARAH dalam hidup ana . wow ! sejarah ~ kemain lagi . hmmm . first time demam seminggu . nak ikutkan dua hari je . tak ada lebih-lebih cam ni . sekarang ana kat umah . adik ana yang chuuumellll pulak yang menyambung WARISAANNN . wahahaha . warisannn . hmm . kesian jugak tengok adik ana tuu . batuk je nangis . batuk je nangisss . maybe , time ana kecik cam tu jugak kuuuttt . wehehe . 

HAHA . mau citer apa ni ? kita kongsi RESULT up1 nak ? 


nampak ke tidak , nampak ke tidak ? muehehehe
kalau tak nampak , carilah insiatif nak tengok cam ne ?
*insiatif gituuu ~ walawehhhhh 

amacam ok tak ? hehe . len kali kita usaha lagi . PMR tahun ni . kena mantop2 ! 
kawan ana dah tunjuk belang dahhhhh . budak kelas tabligh , boleh dapat  5A . ana pun baru 4A . kalah ! dia ? arghhhhhh! lawan2 ! 
punyelah dia semangat bagitahu result dia kat ana . ana pun - luar menerima , hati terima je laahhh - buatkan pedomannn . 
semoga PMR tahun ini lebih mantop dari tahun lepas . semua 9A ! yeahhhhhh . mantuuuuppppppp .
biar terkezut makcik pakcik cleaner kat sane . muehehe . tak gitu ? . ok lahhh . kita minta diri dulu . 
" senyum itu sedekah . k bye (^_^) "

2 comments:

  1. anis cntik blog...suke2..btw thniah dpt 4A..lgu ape yg ko ltk kat blog ko nea..sdp ar..

    ReplyDelete
  2. hehehe . terima kasihh . aku letak lagu budak kecik nyanyi . ntah ape name die . kt youtube ade . :)

    ReplyDelete

0 bagi senyum ^^